2014. november 9., vasárnap

Helló

2014.10.19-én azaz 3hete este 22óra 20 perckor megérkezett a mi várva várt kincsünk Léna :) Lassan kitapasztaljuk egymás kis rigolyáit és biztosítunk némi szabadidőt egymásnak így eljutottam ennek a bejegyzésnek a megírásáig is!
Tavaly karácsonykor viccesen megjegyeztem a férjemnek, hogy jövőre már hárman leszünk:) S tényleg.
Hogy mi változott meg? Azt hittem minden más lesz ha itt lesz végre (pláne, hogy egy hetet túlhordtam... már alig bírtam várakozni). Igazából semmilyen változás nincs:) Mintha mindig is itt lett volna a mi kis Lencsi babánk! Csodás dolog anyának lenni... nagyon nehéz...nagyon fárasztó, de csodálatos!

Itt néhány perces az apukája kezében!



 Ez pedig egy frissebb fotó:)

2 megjegyzés:

  1. Ó, nagyon vártam már, hogy mikor írsz róla :-) Örülök neki, nagyon cuki és biztos nagyon kis nyugodt Mérleg baba, mert azok mindig azok :-) Jó a neve is, főleg a Lencsi baba ♥

    VálaszTörlés