2015. július 14., kedd

Nagylányom

Engedélyeztem magamnak 20 percet, hogy végre tudjak írni egy bejegyzést és hozzak néhány képet az én kis szempillakirálylányomról. Léna 0-24-ben kitölti szinte minden időmet. Ezt a posztot is úgy sikerül végre összehozni, hogy félig mobilról miközben a mei tai-ban magamra kötve altattam :) Szabadidőm, mint olyan nem létezik maximum ha hazamegyek a szüleimhez és anyukám vigyáz a manóra míg én elintézem a legfontosabbakat. Ez egy ilyen időszaka az életemnek és én imádom minden percét. 

Lencsi baba most már minden ébren töltött percében mászik, pakol, jön, megy. Már stabilan áll és újabban ezt kapaszkodás nélkül is előszeretettel gyakorolja. Lépked ha fogják a kezét. nem sok idő és járni fog... rohan az idő...megállíthatatlanul.








A rendrakásról sajátos elképzelései vannak:)



Kedvenc időtöltés a pelusok szétszórása, majd a kupac közepén való elégedett vigyorgás :)

1 megjegyzés:

  1. Szempillakirálylány :D Ez annyira cuki! Nagyon édes kislány Lencsi baba! Most kezdem érteni ezt a "nincs időm" érzést... Eddig még egész sok szabadságom volt, de most Misi is elkezdett mozogni,és nem nagyon hagy békén. Jó kis hisztis tud levágni már most.

    VálaszTörlés