2015. október 27., kedd

Szülinapi pillangós dekor

Itt volt, eljött, megtörtént. Szinte hihetetlen, de az én csöpp kis szempilla királykisasszonyom 1 éves lett. Ezt az életkort illik ám kellőképpen megünnepelni. Sokat agyaltam azon, hogy milyen kis dekort készítsek neki és végül lévén mégiscsak egy kiscsajról van szó egy pink/lila pillangós dekor mellett döntöttem. Sokáig készült és a felét sem csináltam meg annak amit szerettem volna, de így is sok altatás utáni éjszaka, hajnal és délután volt benne. 
A nagy eseményre a nagyszülők és a keresztszülők voltak hivatalosak így a "party" a mi nem túl nagy ámde annál kisebb konyhánkban került megrendezésre. 

















Készítettem neki egy tortát, amit szétcincálhat és nem gond ha megeszi. Erre először szépen egyesével elkezdte leszedni a babapiskótákat és mindegyikbe harapott egyet:)



Az ajándékok csomagolásán sem spóroltam a pillangókkal.



A cukrászdai tortáról ellenben lespórolták a pillangókat. Viszont nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése