2015. november 18., szerda

Karácsonyi alkotótóműhely - Rudolf

Ismét egy karácsonyi DIY.
Oké oké... Tudom, hogy november van, viszont nekem az idő nagyon korlátozottan áll rendelkezésemre, ezért elkezdtem a felkészülést időben. Az már most bebizonyosodott számomra, hogy igyekszem idén a gyors vagy félbeszakítható projekteket előnyben részesíteni, mert Lencsi baba magasról tesz anya alkotói ambícióira.

Rengeteg bébiételes, -italos üvegünk van. Régóta kutakodom, hogy mit is lehetne velük kezdeni aztán egy szembejött velem egy kép. Plusz szeretnék kis karácsonyhoz köthető figurákat a lakásba remélem Lencsi baba nagy örömére.

A képet itt találtam :)


Ezt továbbgondolva született meg az ötlet az én kis rénszarvasomhoz.

Szükséges eszközök:

  • bébi italos üveg, de jó hozzá bármilyen kisebb üveg is
  • barna színű fonal
  • 1-1 kis darab fehér és piros anyag (cérna, tű)
  • barna festék, ecset
  • egy kartonból kivágott agancs
  • ragasztó, esetleg cellux
  • fekete filctoll, olló amik nincsenek a képen



1. Első lépésként szorosan körbetekerve, ragasztva bevontam az üveget a fonallal. Érdemes vastagabb fonalat használni úgy haladósabb.




2. A fehér anyagra rajzoltam filctollal két szemet majd kivágtam.




3. Felragasztottam az üvegre.




4. Az orrnak elég egy kör alakot kivágni a piros anyagból. Én annyival bonyolítottam, hogy bevontam egy régi gombot a piros anyaggal így mutatósabb lett.




5. Felragasztottam az orrot,majd a szarvat az üveg tetejére.




6. Befestettem a tetőt és a szarvat barnára.




S íme a pirosorrú rénszarvasunk:)





Egy kis hangulatkeltő zene a projekthez.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése